مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-01سياسي

کتاب سرداران سرو قامت ابرکوه رونمایی شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: کتاب سرداران سرو قامت ابرکوه دارای 444 صفحه همراه با تصاویر ، اسناد و مدارک شهدا توسط محمدرضا بابایی ابرقویی تالیف و در 2هزار نسخه چاپ شده است.

مصطفی کریمی افزود: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این دهمین کتابی است که توسط این پیشکسوت دوران دفاع مقدس، تالیف و به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: شاخص ترین کتابهای منتشر شده این نویسنده ، کتاب نقش مردم شهرستان ابرکوه در دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان همگام با حماسه است.

کریمی ادامه داد: این کتاب در 936 صفحه منتشر که 280 صفحه آن عکس های رنگی رزمندگان و شهدای ابرکوهی همراه با موضوعات مختلف دفاع مقدس است.

نویسنده کتاب هم به خبرنگار ایرنا گفت: کتاب سرداران سرو قامت ابرکوه با هدف آشنایی بیشتر جوانان از ایثار و فداکاری های ایثارگران در دفاع مقدس و مدافعان حرم منتشر شده است.

محمد رضا بابایی خاطرنشان کرد: این کتاب با هدف معرفی اجمالی 20 نفر از شهدای روحانی و سرداران شهید شهرستان ابرکوه تدوین شده است.

این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با اشاره به ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، اضافه کرد: ناگفته هایی از سخنان شهید سلیمانی که در سال 1386 در آیین یادواره سرداران و 275 شهید شهرستان ابرکوه ابراز داشته در این کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب سرداران سرو قامت ابرکوه رونمایی شد

کتاب سرداران سرو قامت ابرکوه رونمایی شد